Saturday 1 November 2014

BETUL KE GRAMMAR SUSAH ?


Kenapa ramai yg. anggap grammar ni susah. Betul ke grammar susah atau cara/teknik yg kita guna untuk pelajarinya yg kurang betul.

Saya dulu pun buta grammar . Seingat saya, setiap kali saya menulis ayat BI, saya hanya tulis sahaja tanpa ad...a sedikitpun melekat di kepala sebarang rumus grammar. Orang kata main hentam saja.

Memang patutlah saya di kelas corot bertahun-tahun... Bukan niat saya utk bercerita panjang di sini. Mungkin bila Travelog Budu Ke Cheese keluar di pasaran, anda sudi-sudikan lah membacanya. Saya rasa terlalu banyak inspirasi dan motivasi yg boleh disedut daripada pengalaman saya bergelumang dgn BI sehingga mampu ke tahap sekarang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...