Saturday 17 May 2014

SPECIAL PROMOTION ON TEACHER'S DAY !

SPECIAL PROMOTION ON TEACHER'S DAY !

Haa... Sempena Hari Guru pada hari ini , saya masih lagi nak promosi BUKU #25 KEKELIRUAN BAHASA INGGERIS !

Terfikir-fikir apa yang saya boleh hadiahkan untuk pelanggan buku saya sempena hari istimewa ni ! Sepatutnya saya yang dapat hadiah kan ... Tetapi tak apa...kita tidak akan rugi sedikitpun dengan terlebih memberi . InshaaAllah akan ada rezeki saya nanti...

Baiklah, tawaran saya ialah I BUKU PERCUMA untuk sesiapa yang membeli 2 BUKU @ LEBIH !!!

Rugi sangat kalau tak rebut peluang ni kerana biasanya harga 3 BUKU termasuk postage RM37.00 ! Nah, sekarang dengan RM27.00 sahaja anda boleh dapat 3 BUKU !!!

Mungkin ada yang kata, nak buat apa sampai 3 BUKU . Macam2 boleh buat dengan 3 buku ditangan. Kalau nak pahala berterusan boleh sedekah kepada ahli keluarga, kawan2, anak yatim atau mungkin boleh juga dijadikan hadiah Hari Guru buat guru2 anda atau guru2 anak2 .

Boleh juga kalau nak jual buku tu dan ambil sedikit keuntungan !

Ok, saya tawarkan PROMOSI ini sehingga 19 MEI sahaja . Siapa cepat dia dapat !

Jom PM saya segera atau Whatsapp sahaja ke 019 917 0769

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...